דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השגות בנושא מילוי קמטים בסיליקון רפואי טהור לעומת חומרי מילוי זמניים 

מאת    [ 29/11/2017 ]

מילים במאמר: 411   [ נצפה 1699 פעמים ]

האם מילוי קמטים באמצעות סיליקון רפואי טהור באמת פחות עדיף חומרי מילוי או שמדובר פשוט במוניטין שלילי?

כיום טכניקות טיפול של סיליקון רפואי טהור למילוי קמטים הולכות וצוברות תאוצה ומדובר למעשה בחומרי העיקרי, הבטוח והטוב ביותר למילוי קמטים או קמטוטים, עבור עיבוי ועיצוב השפתיים והשבת הנפח המקורי לאזורי הפנים השונים. טכניקות להזרקת סיליקון רפואי טהור נעזרות בחומר שקוף וסטרילי דמוי ג'ל שמסוגל להביא לשיפור במראה הפנים ולהצעיר את מראה העור. בין אם מדובר בעיצוב והגדלת נפח השפתיים ובין אם בעיצוב לחיים שאבדו את נפחן בעקבות שינויים פיזיולוגיים במבנה הגרמי או נסיגת שומן, מדובר בפתרון אידיאלי.

הכול אודות טיפולי הזרקת סיליקון

הזרקה של סיליקון רפואי טהור נקראת גם הזרקת מיקרו טיפה והומצאה בשנת 1948 בניו יורק ארצות הברית על ידי פרופסור נורמן אורנטרייך. שיטה זו רואה בסיליקון אך ורק חומר גירוי ולא מילוי שנועד לעורר את התאים הפיברובלסטים לשם ייצור מעטפת קולגן טבעית. תוצאות הטיפול הן מראה טבעי, רך למגע ועדין של עור הפנים. לרוב, הטיפול נמשך על פני חמישה עד שמונה מפגשים במרווחים של כמה שבועות או חודשים שנועדו למקסם את התוצאות הסופיות. השינויים ניכרים לרוב לאחר ההזרקה השלישית כאשר רק לאחר שנה עד שנתיים ניתן להבחין בתוצאות הסופיות.

הגורמים למוניטין השלילי של מילוי קמטים בסיליקון טהור

האלטרנטיבה של הזרקות סיליקון הן הזרקת חומרי מילוי זמניים או ניתוחים פולשניים כמו מתיחת פנים. חלק מחומרי המילוי הזמניים הם טובים מאד ואיכותיים. להבדיל מהזרקות סיליקון, הזרקה של חומרי מילוי זמניים היא קלה ואיננה דורשת רמת מיומנות גבוהה במיוחד. חומרי מילוי דוגמת  החומצה ההיאלורונית מחייבים הזרקה חוזרת ונשנית אחת לכמה חודשים. משמיצי הסיליקון אם כן מונעים מגורמים כלכליים בלבד ומנצלים את החזרתיות והספיגה המהירה יחסית של החומר.

העובדות מדברות בעד עצמן

רוב הרופאים מעולם האסתטיקה וחלק מהחברות המסחריות המשווקות חומרי מילוי זמניים ומממנות באופן עקיף את הרופאים, התחלחלו מהמחשבה כי סיליקון רפואי טהור יבוא על חשבון נתח ניכר בהכנסתם. על כן החלו במסעות שקר של הכפשות והפצת עובדות לא נכונות נגד הסיליקון המיועד להזרקה לצרכים אסתטיים. מתנגדי טכניקות להזרקת סיליקון רפואי טהור טוענים כי הטיפול כרוך בתופעות לוואי קשות, אולם אין בכך אמת ומפתיע לגלות שדווקא מתנגדים אלו תומכים בניתוחי מתיחת פנים ומתעלמים מהאפשרות של השלכותיהם החמורות.

סיליקון רפואי טהור למילוי קמטים מחייב רמת מיומנות גבוהה והיכרות מעמיקה של החומר. תופעות הלוואי של טיפולים אלו הן נחלת העבר ותוצאה של הזרקת סיליקון תעשייתי באופן שגוי. כל עוד הסיליקון הוא רפואי טהור ומוזרק בכמויות מבוקרות על ידי ידיים מנוסות, אין שום סיבה שתופעות לוואי יתעוררו. 

ד"ר אריק איימס רופא ובעליו של המרכז לרפואה אסתטית מהקליניקות המתקדמות טכנולוגית בארץ בהליכים ללא ניתוח באסתטיקב רפואית. לד"ר איימס ניסיון של למעלה מ20 שנים ומאות לקוחות מרוצות.  erik.doctor@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב